5 juli 2009

det nya gula (metamorphosika)


Nä, hade inte tänkt avsluta, men i alla fall stycka upp beroendet, göra det mer hanterbart -
om det är möjligt.

Från och med nu: en miniatyrlek, svart foder, förintelseläger och utrensning, ett mikrokvittrande med fraserna våldförda. Twit twit jug jug.

Vad som bibehålls: tvånget upprätthålls, beroendet göds, samlandet på hudbilderna, porrsurfandet dvs tvinga blicken, inte vända bort.

Har orangeblekt hår av stinkande alger och solbränd hud. Har en 7-åringskropp som min farbror kastar uppmuntrande blickar på (han har själv en thailändsk 20-årig flickvän). Cellgift gör underverk för figuren om utmärgling och nätta små silikonbröst är idealet. Har samlat bilder och ord från Österrike (mellanlandade i Wien). Har fått mörkrets täthet i skyddsrummen återberättat för mig. Har samlat på dikter till Lily.

Har mycket att uträtta, har många ord och många bilder (dock inga nakenbilder på mig själv, tyvärr).

Befinner mig nu i mörka skogen, albinosyster har lämnat mig för Norge. Mors kropp är fantastiskt vacker, solbränd och fräknig. Jag sitter återigen med klippdockorna.

Det här nya livet ska bli vackert, den här nya världen ska bli min.

1 kommentar: