30 juli 2009

olimpias farhågor besannade


igår råkade jag ge olimpia ett av mina anti-depressiva. som tur var ville hon inte röra maten. jag kunde inte förstå vad det var för fel, fortsatte truga i henne, hon skakade bestämt på huvudet och sträckte ut tungan åt mig. sedan spydde hon i min säng. godsägaren befann sig på hemmet för epileptikerna så som vanligt fick jag lov att ta reda på skiten.

att befinna sig i den här staden: ödet eller fria viljan? - en fråga jag fick idag. och vilken knop som är min älsklingsknop.

cyklade runt på koloniområdet idag, sög av godsägaren i minsta stugan.

klippdockan är förresten vacker, har svindlande ögon. idag drunknade jag i henne. jag längtar redan till imorgon då vi ska ses igen.

nu: äta plomman och läsa böcker. längtar efter nakenbilder. längtar efter godsägaren som placerar mig här, placerar mig där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar