20 september 2009

söndag: smiskdag/håravfall















Börjar dagen med Pandoras Ask och virvel ner. Drunknar i en galla som är förförande skön. Cirklar tar vid. Det är klart det snurrar. Sommaren är inte slut, luften har bara blivit klarare. Överhuvudtaget är det lättare att andas nuförtiden när bröstkorgen inte är så trång.

I helgen:
Autistiska kilskrifter hem genom brevlådan. Biljard med skejtgossen. Oavgjort. Granntantens sövande som dövar mig. Wolksvagen. Rådjursflicka med brustet flickhjärta i sitt knä. Blod på förkläde. Ljudkonsert. Prasslande papper. Gin och Tonic. Diskotek i klassrum.

Gästen och Värdinnan försummade.

inga pengar. alls. men jag har en godsägare som kan slänga åt mig några slantar om jag rakar fittan för honom. det gör jag och nu har jag lite mer i fickorna. det är ett enkelt liv att vara mig nuförtiden.

lyssna på won, planera utflykt. Först: frukost.

2 kommentarer: