3 juni 2009

stridsutmattning

Klippdockornas antal (har räknat dem) överstiger den summa jag är förmögen att hantera. Tiden är knapp innan jag åker till Adriatiska havet och solar naken i forna tiders spillror av Balkankrig men då är då och nu är nu

...

Har inte tid att kräla runt i stoftet av det här godset. Längtar tills jag får bränna ner det helt och hållet. Är i själ och hjärta en pyroman, kommer alltid förbli. Måste fylla i försäkringspapprena.

...

Detta virus smittar.

...

Och så är det ju nationaldagen på lördag. Då vill jag roa mig kungligt, kanske till och med bränna upp gasmasken. Har inte tid. Fan, nu vill jag våldtas. Vid starka känslor behöver jag lugna mig med stark fysisk och psykisk belägring.

Dagens outfit: kom igen NU för i HELVETE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar