16 augusti 2009

hämkomst velkomst eller processioner av nadine byrne








kommer hem till godset med frusna leder, hittar så vackra saker i marsvinsgångarna där olimpia har stökat till:

en flicka och alter-egon dvs linda emily al-ghussein

siamesiska flickor sånger dvs ectoplasm girls

och den siamesiska flickan som står på egna ben dvs nadine byrne

gothprincess dvs

fula flickors sidor dvs fula edith och kukma och 666 och givetvis son of daddy

och har ni sett danilo och chin-chin

idag måste jag skicka meddelanden till råddjursflickan, måste diskutera krig. ikväll spelas chemical girls. kanske går jag dit om jag vill ta på mig roller som andra tillskriver mig. fiktion är friktion. verklighet är friktion. jag är som vanligt sugen på mintlikör. i den här delen av landet (dvs staden, dvs motsatsen till landet/naturen) är jag hysterisk, rastlös. snart dör jag i hjärtattack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar