11 augusti 2009

moda bella presents: russische hometapes für kretek och hinterhofen och bibliotheken och meetal och zelftapers
























och lin-dnsr-lk-ar frn skp

jag träffar den lilla skejtpojken här och här å han ger mig gamla minnen å industri å kärlek å grekisk mytologi men jag minns inte allt för jag tappade bort lappen. kanske att det kommer tillbaka en annan gång. de fabriek går att ladda ner här om man vill ha müsik für hippies & yippies.

...

kvällen som försvann:

jag tappade bort mobilen hos indierna och latinon med spaceglasögonen.

jag borde duscha.

jag borde samspråka med olimpia.

jag borde sluta röka.

jag borde lägga mig.

jag borde bli mer ansvarsfull.

jag borde inte svika godsägaren.

jag borde inte tappa bort lappar (men förhoppningsvis kommer de åter i marsvinsgångarna).

jag borde hitta en svartklubb.

jag borde äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar