21 april 2009

tvillingflickorna salomé & sue-ellen



De kommer hem till mig hand i hand.

De har oftast djupa urringningar och svarta kläder. Innan de kommer in på godset måste godsägaren godkänna dem. Godsägaren släpper inte in vem som helst men tvillingflickorna är alltid välkomna. Det är för att de har så vackra bröst.

Godsägaren är svältfödd på fylliga bröst. Jag också.

De heter Sue-Ellen och Salomé. De är mina bästa väninnor och mitt enda sällskap utanför godset. Tillsammans klipper vi pappdockor och vänder ut och in på våra hjärnor. Vi pratar om ljuset och röker nejlikecigaretter. Vi utbyter recept på diverse ting, allt från kokkonster till tabletter.

Det finns inga krav eller förpliktelser i umgänget med tvillingflickorna. Vi bokar in tider men dessa luckras upp eftersom ingenting är beständigt. Vi klipper olika formationer och försöker pussla ihop bitarna men de är så skeva att ingenting någonsin går ihop.

Tvillingflickorna är kyliga och ömma, svårtillgängliga och nära. De är mina.

Dagens outfit: Tvillingvarelser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar