16 april 2009

hanterandet av verkligheten

Jag antar att det måste vara tungrott. Är inte förmögen att hantera något annat.

Jag är en ytterst präktig flicka, så är det, men inte skäms jag för det. Man måste ta livet på allvar, så är det bara.

Vi knullade inatt, jag och godsägaren. Han spenderade äntligen natten med mig. På grund av alla medikamenter jag stoppar i mig förvandlas mina slemhinnor till sandpapper, tuber av glidmedel är därför nödvändigt. Det gör inget. Jag är van med hanterandet av salvor.

Jag tycker om att känna mig våt, även fast det är på behjälplig väg. Jag tycker om att känna mig som ett träsk.

Mitt underliv ömmar idag. Olimpia har spytt vid fyra tillfällen idag. Ljuset från fönstret svider i mina ögon, det är trots allt inte lika starkt längre som det var för några veckor sedan.

Jag är ockuperad. Denna känsla av ockupation leder bara till ett tillstånd: stillestånd. Jag är så van med stillestånd, med oförmåga. Jag hyser inte ens längre någon lust att ens försöka vilja bryta upp den.

Dagens outfit: Vägbeskrivningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar