10 april 2009

ömmande moder


Min mor kommer för att hämta mig, för att slussa mig vidare, för att kidnappa mig.

Hon tycker inte det är nyttigt att jag ska umgås så mycket med mormor. Hon skjutsar mig till sin pittoreska lyxvilla där älgar och rådjur trampar ner hennes trädgård. Hon ska bjuda mig på avancerade kokkonster, hon ska sitta nära och skvallra, fråga ut mig om gangsterflickorna, om deras mödrar. Hennes feta katt ligger och pöser i hennes magra knä när hon gestikulerar.

Min mor.

Hon är silikonopererad och vältränad. Min mor är en milf. Hon har dyra kläder och dyra inredningsprylar. Hon är skuldsatt upp över öronen. Hon vill alltid vårda. Det är fredag idag och det innebär Den Stora Medicindagen. Hon vill sitta nära när jag sticker in kanylerna till min kropp, hon vill smeka och klippa mitt hår, hon vill smörja in min rumpa med vårdande salvor. Hon älskar att vårda. Hon älskar främst missbrukande unga män. Deras öden är så tragiska. De behöver en normal sexsymbol, en normal moder, detta kan de finna i henne, hon finns till för dem.

Ibland kommer kroppsarbetande män hem till henne, de har grova dialekter och smutsiga händer. De kommer hem till henne med räkor i sina fickor, räkor till den feta katten. Då smälter min mor. Hon bjuder in männen, hon öppnar dörren på vid gavel. De spenderar natten hos henne, kryper ner tätt intill henne under täcket.

Jag hoppas på inga manliga besök så länge jag befinner mig här.

Dagens outfit: Inlåst

3 kommentarer: