25 maj 2009

en tigers smak för blod

Ställde in besöket på infektionskliniken.

Min mage vred sig i plågor i morse, ett slaktdjur befann sig mellan mina höftbågar, diaréerna tilltog. Utsöndrandet av det ruttna blodet sattes igång, avföring och blod i toalettskålen. Kunde inte andas på några timmar. Brukar nästan aldrig ha kraftig mensvärk. Antagligen har jag det idag för att kroppen är inställd på en klinik som härbärgerar smittat blod. Den vill ställa in. Orkar inte mer.

...

Idag leker jag i Nathalie Djurbergs lerlandskap. Mina pappdockor jublar. Jag också.

Ska leka hela dagen idag. Och hela natten.

P.S: Har klippt av Olimpias svans med en tång. Rätt åt henne. Är så jävla trött på henne. Hennes blod använder jag till kurbad för mina dockor. Mitt ruttna och smittade blod får hon i sin tur slicka i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar