13 maj 2009

jacquelines dagboksanteckningar

"de flesta människor refererar antagligen till fisting som en sexuell handling. jag gjorde det aldrig för sexuell njutning utan endast bulimiska skäl & det faktum att det är det enda som hjälper mig tömma min tarm (tillsammans med laxerande & lavemang). att "fiska" blev mitt ultimata beroende. jag brukade till och med sitta och fingermåla klosetten med min avföring & det kändes nästan som jag grävde efter en gömd skatt varje gång jag stoppade fingrarna i mitt misshandlade rektum. det vidrigaste med mitt beroende var det faktum att jag alltid fick avföring som fastnade under mina naglar & nagelband. jag kan fortfarande föreställa mig bitar av halvsmält mat på mina händer. händerna tvättade jag alltid i det rinnande vattnet från toalettstolen.
som värst stoppade jag in mina fingrar eller hela näven i mig själv cirka 50 gånger om dagen. oftast tryckte jag in den med våld & grävde fort & hetsigt. min händer stank alltid av bajs. i och med detta blev jag också en tvångsmässig handtvättare & gick frekvent runt & luktade på dem. det som började som en 40-minutersritual har utvecklats till uppåt 4 timmar. jag har gått från varmt till hett vatten i mina lavemang eftersom det inte längre gav mig känslan av tillfredställelse förrän jag kände hur det brann inuti mig.
jag skulle kunna skriva upp min dagliga tarmtömningsritual här men det skulle bli över 20 punkter & antagligen fylla ett A4.
hur ser nuläget ut tänker ni kanske. jag kan berätta det för er; efter år av misshandel fick jag slutligen en prolaps. jag ringde först min psykolog, ovetandes om exakt hur allvarligt ställt det egentligen var med min bulimi. slutligen akuten. jag har opererats tre gånger det senaste året & idag har jag en stomipåse. jag är inte ens 30 & jag har en stomipåse. jag är inte längre bulimisk men jag bor sedan förra året på ett långtidsboende för psykiskt handikappade. ibland drömmer jag om avföring."
jacqueline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar