19 maj 2009

bröllopsinbjudan från alex pallex/varulvskaninen


-->
"Hallojsan mina vänner. Här kommer glada nyheter frán Berlin
Nu kan alla oldenburgska berlinare och kanadensiska australiensare slänga sig I väggen.
Har hittat den stora kärleken. Vi hittade varandra pá internet.
Vi har inte träffats än, men vi báda vet att vi är rätt för varandra.
Han heter Heinz och kommer frán en liten mysig by pá Bayriska landsbygden och han vill att jag ska komma dit och leva med honom.
Ett plus är att han har djur. Det är han och hans mamma tar hand om dom, hans pappa är död.
Det är lätt att fá jobb där, han har kollat upp det , sá jag skulle kunna fá gá som lärling med hans syster som är truckförare.
Jag är sá kär sá jag gár I bitar.
Jag hoppas verkligen att ni alla kan komma pá várat romantiska vinterbröllop I februari
Skickar med ett foto pá min älskade.
O.S.A SNARAST! min älskade tycker inte om att vänta.
Kramar frán Alex Pallex/Varulvskaninen och Heinz Messersmitter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar